Velkommen til min blogbutik!



Her vil løbende blive sat ting og sager fra vores gemmere til salg.

De store ting skal afhentes i Hammel.



fredag den 14. april 2017

Så er jeg her igen!


Klar parat til en ny start på bloggen. Der er gået næsten 1,5 år siden jeg sidst bloggede og nu er jeg klar til at komme i gang igen. Der er sket rigtigt meget i den tid, der er gået, men mere om det en anden dag... Vi er blandt andet flyttet i hus. 

Har brygget på en garderobe til Filucas dukker, og den har hun endelig fået i dag.
Den lille kommode er fra Ikea. Grenen er fra den lokale skov. Bøjlerne er lavet i en rest ståltråd vi havde liggende. 
Filuca er den bedste dukkemor, man kan forestille sig. Hun elsker at klæde dukkerne på i fine sager. Derfor fik hun i julehave en hjemmesyet pusletaske med lækkert dukketøj, jeg havde syet i Liberty stof og hæklet i blødt bomuldsgarn. Af og til bliver der tilføjet flere fine sager til dukkens garderobe og dukkemor er lige lykkelig og vild hver gang det sker. 








Huen er lavet efter Elsebeth Gynthers mønster, som jeg har lavet lidt mindre, så den passer til Baby Born. Ørerne fandt jeg inspiration til hos @clarahagen på Instagram. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar